Contact center bancari

Contact Center

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The Bank Contact Centre Monitoring Centre, run in partnership with ABI, is an initiative dedicated to the telephone channel and the new media for interacting with customers.

The Bank Contact Centre Monitoring Centre, run in partnership with ABI, is an initiative dedicated to the telephone channel and the new media for interacting with customers.

It monitors the state-of-the-art in bank contact centres through a wide-ranging sector survey and fosters discussions among bank contact centre managers on organisational, operating and marketing issues. It also takes an in-depth look at the main technological innovations and the development of practices in bank-customer interaction.

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Report

Rapporto Contact Center Bancari 2023 - L'Hybrid Power del Contact Center
06.07.2023
Rapporto Contact Center Bancari 2023 - L'Hybrid Power del Contact Center
Rapporto Contact Center Bancari 2022 - Contact Center: il principe del Phygital
07.07.2022
Rapporto Contact Center Bancari 2022 - Contact Center: il principe del Phygital

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All Reports

Report 2021
08.07.2021
Rapporto Contact Center Bancari 2021 - Contact Center: un porto sicuro per il cliente
Report 2020
09.07.2020
Rapporto Contact Center Bancari 2020 - Le spalle larghe del Contact Center
Report 2019
04.07.2019
Rapporto Contact Center Bancari 2019 - Contact Center senza confini!
Report 2018
03.07.2018
Rapporto Contact Center Bancari 2018 - Il contact center sempre più a misura del cliente
Report 2017
04.07.2017
Rapporto Contact Center Bancari 2017- Da Contact a "Multicontact": costruiamo il nuovo hub digitale
Report 2016
06.07.2016
Rapporto Contact Center Bancari 2016 - CONTACT CEN360°
Report 2015
02.07.2015
Rapporto Contact Center Bancari 2015 - Contact Center Bancari per il nuovo mondo

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Documents

Research document 2020
09.07.2020
Osservatorio Contact Center 2020 07 - Il cromosoma commerciale del Contact Center
Presentazione a supporto dell'intervento al webinar dell'Oss. Contact Center a luglio 2020. ➢La proattività come leva di vicinanza, servizio e vendita ➢La customer experience: oltre ogni canale ➢Nuove modalità per arricchire la relazione a distanza ➢Tendenze evolutive
Research document 2020
02.07.2020
ABI Lab - Le spalle larghe del contact center
Apertura dei lavori a cura di R. Stasi, ABI Lab al webinar "Le spalle larghe del Contact Center. Presentazione dei risultati annuali dell'Osservatorio"
Research document 2020
02.07.2020
Osservatorio Contact Center 2020 07 - Prima di partire per un comodo viaggio
Presentazione a supporto dell'intervento al webinar dell'Oss. Contact Center a luglio 2020. ➢Il valore strategico del Contact Center ➢La "costruzione" delle spalle larghe ➢Un anno di picchi

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